מדרגון כיסא – שירות לאחר הקנייה: אנחנו עומדים לרשותכם מתי שצריך.

 המפיץ המוסמך נמצא במרחק של שיחת טלפון בנוגע לכל שאלה, קטנה או גדולה.

בין שרכשת זה עתה מדרגון כיסא, זה עתה נערך בביתך סקר או שמסע הרכישה של מדרגון הכיסא נמצא בראשיתו, אנחנו עומדים לרשותך. אנחנו מבקשים לומר לך כיצד נוכל לעזור, להציע אפשרויות במספר הרב ביותר וכיצד נוכל להביא להחזיר אותך למצב של תנועה חופשית בביתך. בעזרת המפיצה האמינה שלנו, אלקטרה תעמל, נעזור לך להשיב לעצמך את העצמאות ואת תחושת השליטה על ביתך.

 

השיחה הראשונה שלך

מרגע יצירת הקשר עם המפיצה שלנו בישראל, אלקטרה תעמל, נרצה לעזור לך למצוא את מדרגון הכיסא הנוח ביותר עבורך. השירות שלנו הוא שירות מותאם אישית. זוהי הסיבה לכך שהיועצים המיומנים של אלקטרה תעמל יקדישו את כל הזמן הנחוץ לצורך שאילת כל השאלות הרלוונטיות. כך נוכל להבין את ציפיותיך וכיצד נוכל להעניק לך תחושת ביטחון בביתך. היועצים במחלקת שירות הלקוחות יקשיבו לך ואולי אף ייעצו בנוגע לאפשרות שתתאים באופן הטוב ביותר לצרכים שלך, אך סביר להניח שיניחו את כל אלה ליועצים שיגיעו אל ביתך ויקיימו בו את הסקר שלהם. רק פגישה פנים אל פנים ובחינה של הבית יעניקו לנו את הביטחון שההצעה שלנו היא הטובה והמדויקת ביותר והמתאימה ביותר לצרכיך.

לאחר שרכשת מדרגון כיסא

גם לאחר רכישת מדרגון הכיסא, אנחנו עומדים לרשותך. נשמח תמיד לעמוד לרשותך. לכן, אם יש לך שאלות נוספות או חוסר ביטחון, כל שנדרש הוא שיחת טלפון שיחת טלפון למפיצה האמינה שלנו – אלקטרה תעמל – ונשמח לעזור.

במקרה שדברים לא פועלים בהתאם לתוכנית, עומדת לרשותך אחריות מקפת לשנתיים על מדרגון הכיסא. אחריות זו כוללת שירותי תיקון.

אם המדרגות סוחטות אותך פיזית, כל שנדרש הוא שיחת טלפון אל נציגינו באלקטרה תעמל, ואנחנו נוכל להתחיל בתהליך "שיניע" אותך מחדש.

בקשה להתקשרות