שירות תיקונים: האנשים שאליהם מתקשרים לתיקונים ולתחזוקה של מדרגון הכיסא

יש תקלה כלשהי במדרגון הכיסא? שיחת טלפון אל אלקטרה תעמל, נציגתנו בישראל, והמדרגון יחזור לעבוד.

טעמת את החופש שמעניק לך מדרגון הכיסא. ידוע לך כמה אנרגיה נחסכת בזכותו. אך משהו אינו תקין. אל דאגה, אנחנו נגיע לעזור.

כל מה שנחוץ הוא שיחת טלפון אל המפיצה הבלעדית שלנו בישראל, אלקטרה תעמל.

מדרגון הכיסא נועד להחזיק מעמד שנים ארוכות. מדרגון הכיסא של Stannah מתוכנן לעבוד עשרות שנים. בדקנו אותו במפעל לפני שהתקנו אותו בביתך, ווידאנו שיוכל לשאת אותך למרחק השווה למרחק אל הירח ובחזרה, ולכן סביר להניח שמדובר בתיקון מהיר.

אתם מוזמנים לקרוא את הטיפים שלנו לתקלות נפוצות למטה. אבל אם לא נוח לך להיעזר בטיפים, אפשר להתקשר אל צוות השירות של אלקטרה תעמל בטלפון שמספרו 1-800-329-329 ייתכן שיוכלו למצוא פתרון תוך כדי שיחת הטלפון. אם לא יצליחו, הטכנאים המנוסים יגיעו ויבדקו את מדרגון הכיסא, ותוך פרק זמן קצר יחזור המדרגון לפעול.

פתרון בעיות

במקרה הלא סביר של תקלה במדרגון הכיסא, טיפים אלה עשויים לעזור לפתרון מהיר ומיידי של הבעיה.

בטרם מנסים לפתור כל אחת מהבעיות המפורטות להלן, יש לוודא שנמצאים במיקום בטוח, ואם יש צורך, מזעיקים עזרה.

מדרגון הכיסא שלי לא זז

אם נורית ההפעלה כבויה:
  • יש לבדוק את מתג ההפעלה/כיבוי (נמצא בדרך כלל על זרוע הכיסא).
  • יש לבדוק שמתג ההפעלה הראשי מופעל (נמצא בדרך כלל מתחת לכיסא מקדימה או מאחור).
  • יש לבדוק שהמפתח נמצא במקומו ונמצא במצב הפעלה (נמצא בדרך כלל מתחת לכיסא מקדימה או מאחור).
אם נורית ההפעלה דולקת:
  • אם יש לך מסילה תלויה, יש לוודא שהמסילה מורדת במלואה ונעולה.
  • יש לבדוק שהכיסא מסובב במלואו חזרה למצב של נסיעה וכי ידיות הסיבוב נמצאות במיקום נכון.
  • יש לבדוק אם יש משהו שמפריע לקצוות בטיחות. אם ישנו, יש להזיז את מדרגון הכיסא בכיוון ההפוך לזה של המכשול; להזיז את המכשול ואז אפשר להמשיך במסע.
אם מדרגון הכיסא לא זז:
  • יש לסובב את מפתח ההפעלה לכיוון כיבוי ואז חזרה למצב הפעלה.
  • יש להזיז ולאחוז בהיגוי בכיוון הנסיעה במשך כמה שניות שלאחריהן המדרגון אמור לזוז.
  • אם המדרגון לא פועל בנקודה זו, יש להתקשר אל שירות התחזוקה.

מדרגון הכיסא שלי מצפצף:

מדרגון הכיסא יצפצף אם הסוללות לא נטענות.

  • יש לבדוק שהמתג בקיר נמצא במצב הפעלה.
  • יש לבדוק שלא הייתה הפסקת חשמל.
  • יש לבדוק אם מדרגון הכיסא חונה כראוי בקצה העליון או התחתון של המדרגות.
  • אם בדקת דברים אלה ומדרגון הכיסא ממשיך לצפצף, יש להזמין את שירות התיקונים.

השלט רחוק שלי לא עובד:

  • יש לבדוק ולהחליף את הסוללות במקרה הצורך.

הסביבול האוטומטי שלי לא עובד:

  • יש להתקשר אל שירות התיקונים. בינתיים, יש להשתמש בידיות הסיבוב הידניות שנמצאות מתחת לכיסא.

המסילה התלויה או הנסוגה שלי לא פועלת:

  • יש להתקשר אל שירות התיקונים. אם המסילה מפריעה, אפשר להרים אותה ידנית באמצעות אחיזה בחלקה התחתון.

טיפים מרכזיים

  • כשנמצאים לבד בבית, מומלץ לשאת תמיד טלפון נייד כדי שאפשר יהיה להזעיק אחרים במידת הצורך.
  • כדאי לשמור את מספר הטלפון של אלקטרה תעמל זמין או שמור בטלפון למקרי חירום.
  • תמיד כדאי לבקש שמישהו נוסף ימצא בסביבה ויעזור בפתרון בעיות.
  • אם מדרגון הכיסא עוצר במדרגות, עדיף להישאר בכיסא ולראות אם אפשר להניע אותו או לקרוא לעזרה. אם יש צורך לקום מהכיסא, חשוב לוודא שעושים זאת בצורה בטיחותית, איטית ועדיף בחברתו של אדם נוסף.